|
Akademia Morska w Szczecinie Nieoficjalne forum studentów LiZwEST - studia II stopnia |
|
|
|
|
|
 |
Nie 11:42, 17 Wrz 2006 |
 |
Autor |
Wiadomość |
shaman
V.I.P. Moderator

Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 751
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Temat postu: Pytania na egzamin u starego Lewandowskiego!!! |
|
|
Czy są osoby które pamiętają może pytania jakie dawał stary Lewandowski na swoich zaliczeniach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
Nie 13:56, 17 Wrz 2006 |
 |
Autor |
Wiadomość |
shaman
V.I.P. Moderator

Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 751
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Temat postu: |
|
|
Pojawiały się podobno takie pytanka:
1.Transport samochodowy
2.Pozacenowe warunki kongestii
3.Ekonomiczne cechy infrastruktury
Może ktoś coś wie jeszcze o innych pytaniach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
 |
Nie 21:07, 17 Wrz 2006 |
 |
Autor |
Wiadomość |
shaman
V.I.P. Moderator

Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 751
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Temat postu: |
|
|
Oto odpowiedzi opracowane przez Tusie
1. Transport samochodowy wady i zalety, zalety; sfery zastosowania trans. ograniczaja jedynie obszary kontynetow; najwieksza sposrod wszystkich galezi spojnosc i gestosc drog; najkorzystniejsze dostosowanie sieci drog do rozmieszczeniaobiektow przy drogach; przystosowany jest do przewozu niemal kazdego rodzaju ladunkow; dobre wlasciwosci zwiazane z czasem trwania transp.;najkorzystniejsza dostepnosc w czasie;duza czestotliwosc; mozliwosc korzystania z najdogodniejszych tras..Wady; nierownomiernosc w przestrzennym rozwoju sieci drog kolowych; niski stan techniczny drog; stosunkowo wysokie koszty przemieszczania....
3. Cechy ekonomiczne infrastruktury...niepodzielnosc ekonomiczna;dlugi czas realizacji i uzytkowania;pierwotnosc nakladow; wysoka majatkchlonnosc i kapitalochlonnosc; immobilnosc obiektow infrastruktury;wystepowanie znacznych obiektow zewnetrznych..
2. Poza cenowe sposoby rozwiazywania kongesti: kongestia (straty czasu w transporcie spowodowane nieuzytecznoscia infrastruktury) tu mozna pisac o tym ze stosuje sie transport kombinowany, duze auta powinny jezdzic obwodnicami przez miasta zeby nie utrudniac ruchu nio i ze wykorzystuje sie najnowsze sposoby technologiczne takie jak nawigacje satelitarne czy GPS zeby uniknac korkow na drogach
INTERWENCJONIZM (oznacza bezposrednie i posrednie zainteresowanie panstwa w ekonomiczna sfere transportu, panstwo taryfikuje transport, wprowadza limity, moze udzielan firmie pomocy finansowej)
PROTEKCJONIZM ( wystepuje wtedy gdy panstwo otaczaszczegolna opiekaokreslona galaz lub grupe przewoznikow, ochrona interesowprzewoznikow przed konkurencja, panstwo wspiera transport poprzez decyzje gospodarcze)
Opracowała: Tusia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez shaman dnia Wto 8:04, 19 Wrz 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
 |
Czw 16:24, 21 Wrz 2006 |
 |
Autor |
Wiadomość |
tusia
V.I.P. Moderator

Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 847
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście
|
Temat postu: |
|
|
Serdeczne pozdrowienia dla wszystkich zdajacych, jestem z wami myslami..pa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|